Jak zvládnout projevy agresivního chování?

To bylo téma kurzu pro pracovníky v přímé péči. Během školení se dozvěděli, jak co nejlépe předcházet agresivnímu chování ze strany klientů vůči pracovníkům a pokud už taková situace nastane, tak jak na ni reagovat. Pracovníci v přímé péči se během roku pravidelně vzdělávají v nejrůznějších tématech pro přímou práci s klienty. V letošním roce jsme na tato vzdělávání dostali […]
Články

kategorie

25. 4. 2024

datum publikace

Magdaléna Šrubařová

autor článku

0

minut čtení

To bylo téma kurzu pro pracovníky v přímé péči. Během školení se dozvěděli, jak co nejlépe předcházet agresivnímu chování ze strany klientů vůči pracovníkům a pokud už taková situace nastane, tak jak na ni reagovat.

Pracovníci v přímé péči se během roku pravidelně vzdělávají v nejrůznějších tématech pro přímou práci s klienty. V letošním roce jsme na tato vzdělávání dostali 50 000 Kč od Nadace ČEZ v rámci jejího programu Neziskovky – profesionální rozvoj sociální péče.  Této podpory si velmi vážíme a jsme rádi, že můžeme našim zaměstnancům i díky ní poskytnout kvalitní vzdělávání.

Nejnovější články

Načítání příspěvků...